tisdag 15 september 2009

Här e jag!! PARIS till helgen...

Bloggen har legat på is ett tag nu känns det som... Just nu sover barnen och jag sitter och tittar på idol med laptopen i knät, håller på med skolarbeten samtidigt med.
Igår var jag hos tandläkarn och drog ut två visdomständer som jag haft problem med ett tag, de gör väldigt ont nu efteråt,tre stygn sydde de med...Nu på Fredag ska jag och Ronny flyga till Paris (bara vi) behöver jag säga att jag är nojjig att flyga? Men på ett sätt känns det skönt att flyga utan barnen.. Gud vad jag kommer sakna barnen, jag har aldrig rest ifrån dem på detta sättet,lämnat bort dem har vi gjort många gånger men då har vi vart i samma stad liksom..Men det ska bli kul att se paris !!! Håller på att planera lite vad vi ska göra dessa två dagarna som vi ska vara där..Några tips på vad man inte får missa?

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej hopp..

wowww, det låter ju underbart.. flyget kommer gå fin fint vännen.. Visst!!! :)

KRAM