onsdag 30 september 2009

Jobb, Me& I party & NATTSKRÄCK!!!

Japp igår hoppade jag in o jobbade mellan 7-14 ..Kul att jobba lite faktiskt..När jag kom hem från jobbet så bakade jag det sista inför "Me & I partyt och städade och grejade innan gästerna kom..Det var riktigt trevligt och jag hittade massa fina kläder till Kellie och lite till Mike.. Kellie är ju i mest behov av kläder !! Ska lägga upp det jag beställde i ett senare inlägg..


Kellie testar kläder

Ja och efter gästerna gått hem så var kl runt 20.30..Kellie hade ännu inte lagt sig och hon var riktigt övertrött så hon somnade på 2 minuter i sin säng..Och jag var verkligen själv jätte trött och såg fram emot att lägga mig.. Runt 22 tiden kom jag i säng och hade precis börjat slumra till när Kellie börjar skrika hysteriskt i sömnen, hon hade alltså fått nattskräck
(info om nattskräck) hon har drabbats av det många gånger innan och hon får det bara när hon är övertrött innan hon somnar.. Så jag försökte trösta och tänkte att det går snart över(brukar ju hålla i max 30-40 minuter..)Men inte !!kl 2.30 tittade jag på klockan senast ,då började hon lugna ner sig.. Så jag är minst sagt DÖD i dag med ett tålamod som inte ens existerar.. så måste jag plugga med samt att vi har en arbetare här som fixar avloppet och gör lite annat små fix här hemma så sova kan jag inte heller göra nu medans de är på dagis.. Hmm så tragiskt att säga att jag LÄNGTAR till kl blir 18.30 ikväll så jag kan gå o lägga mig med barnen...Och en sak har jag lärt mig "Låt aldrig mer Kellie bli övertrött,!!!lägg henne vid minsta tecken på trötthet" Slut gnällt!!

Inga kommentarer: