måndag 30 mars 2009

En massa år, mitt liv i år!!

För 5 år sedan...
Då jobbade jag på "restaurang" och visste inte alls vad jag skulle göra med mitt liv, försökte väl övertala Ronny att vi skulle försöka oss på ett andra barn, men det hade han inte gått med på vid den tiden, vi bodde i lägenheten och tankarna på hus hade nog inte riktigt kommit upp än...

För 3 år sedan
Var jag mammaledig med Mike och jag hade precis sökt en utbildning , jag hade sagt upp mig på restaurangen vilket jag gjorde i början av graviditeten med Mike alltså hösten 2004

För 1 år sen
Var jag i vecka 34 med Kellie, alltså ganska höggravid! Jag hade nyss gått på HP och väntade på bebisen bara... Vi hade flyttat in i vårat nybyggda hus bara två månader tidigare,

För 3 månader sedan
Ja det var dagen efter nyårs afton, och vi var på bättringsvägen efter influenza som hela familjen hade åkt på...

Igår...
Var jag på Kims träning, efter det åkte jag en sväng till HM, sen var jag bara hemma medans Kim och Mike var hemma hos Kims kompis , Ronny kom ju hem från Halmstad med, beställde hemkörd pizza med ju...

Imorgon..
Planerar ju väldigt sällan dagarna i förväg, tar dagen som den kommer helt enkelt...

Om ett år...
Jobbar jag säkert på mitt nuvarande jobb, Kellie har förhoppningsvis kommit in på Mikes förskola och vardagen rullar på som den gör när man jobbar hämtar barn på dagis/skola mm

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

åh vad kul att läsa..:) hoppas din dag varit bra..:) KRAM