måndag 16 mars 2009

Ja, vad har vi gjort??

Morgonen idag började med att jag städa o tvättade golven här hemma, sen kom svärmor och hälsade på och hon hjälpte mig att stryka lite kläder, har alltid JÄTTE mycket tvätt efter helgen eftersom Kim och Ronny tränar på söndagar...Men nu är allt tvättat i alla fall ,(och struket då).Mike ville följa med farmor o farfar hem så det gjorde han.. Sen mötte jag upp en kompis på backa plan o vi promenerade runt där i ca 2 timmar innan det var dax att hämta Kim.. Nu har Kims kompis kommit hit (och det låter som dem håller på att riva hela huset när dem är däruppe...)

Dagens middag: idag blev pasta med tomat och tonfisksås, blev gott faktiskt (recept efter eget huvud , hi hi)

Nu ska jag hänga den sista tvätten för idag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj, du har mkt att stå i!!
3 barn samlar massa tvätt!!
Jo du frågade på min blogg vad jag jobbar med o jag jobbar som stödpedagog för elever med Autism, har jag inte berättat detta innan?? Känns som repris bara!! :)
När har ni påsklov??
Tina bjöd oss till klubben på påskmiddag, när är det, vet du??