torsdag 26 mars 2009

Tankar...

Ibland tänker man ju vad vore livet utan barn? Jag har ju haft barn hela mitt vuxna liv , fick ju Kim som 18 åring.. Vad meningslöst livet skulle varit om man nu inte skaffat barn så tidigt kan ju jag tänka! Vad hade man gjort om man inte blivit mamma ? Man stöter ju ofta på kommentarer om att man missat sin ungdom och sånna dumma uttryck! Jag var ju inte direkt den där barnkära personen innan jag fick Kim! Utan barnen hade livet vart ganska meningslöst för mig i alla fall! Barnen är ju liksom "jag" om man säger så, utan dem hade jag nog vart ganska uttråkad! Hi hi...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den är häftig, den är vändbar så att det kan bli en svart jacka med.
Jag blir så avis på din fina blogg!

Anonym sa...

Fast jag tror att livet hade haft en mening ändå, fast en helt annan mening. Jag fick barn när jag var 19 och jag hade gjort något helt annat om jag inte hade fått barn då, men då hade jag tyckt att det jag gjorde hade varit meningsfullt för jag hade ju inte haft något annat att jämföra med :)