torsdag 12 mars 2009

Mike är sjuk o Kellie gnällis!!

Ja, idag är Mike såklart hemma från dagis , han har feber och jobbig rethosta! Men han är pigg och leker på som vanligt ändå! Kellie är lite extra gnällig idag med så det kanske är nåt på G där med, hoppas inte ..Jag är såå trött på dessa influensor , magsjukor mm som härjat i familjen den senaste tiden!!
Så idag blir det en sån där hemma dag igen då! Jag hoppas att jag får ett paket innehållande tradera jeansen idag, hade vart bra eftersom jag då hade vetat vad jag ska ha på mig på 30 års festen vi ska gå på nu på Lördag OM barnen är friska vill säga!!

På Lördag har vi fullt schema förresten, Mike och Kim ska på två olika barnkalas , min mamma fyller år samt en 30 års fest, mycket att ordna tills dess med presenter o grejer
Kellie i stl 86 kläder , lite stora bara...

Inga kommentarer: