onsdag 18 mars 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sassa att berätta 8 sanningar om mig själv

  1. Jag är sjukt nojjig för plötsligspädbarnsdöd( orolig även för mina ädre barn)
  2. Jag är fruktansvärt flygrädd
  3. För inte så längesedan var jag väldigt överviktig, men lyckades tappa ca 16 kg på GI metoden!
  4. Jag lider av panikångest och har gjort sen jag var 18 (äter nu medicin och mår bra)
  5. Är lite för pedantisk emellanåt, inte så positivt! Tror inte min sambo uppskattar det alla gånger!
  6. Jag tvättar håret FÖR ofta (varje dag)
  7. Handlar för mycket kläder till mina barn(skåpen är överfulla)
  8. Lider av tvångstankar, måste göra sakerna på ett visst sätt för att det ska kännas bra och att inget ska hända!

Jag utmanar följande

Li

Mammarussin

Melkers mamma

CiliaH

Beckah

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att läsa dina 8 :-) men jag antar aldrig utmaningar, ogillar all form av sånt här, i bloggar och på bilddagboken osv där man ska känna sig tvingad att göra saker :-) men tack ändå, kram.

Anonym sa...

oj vad kul, ska genast sätt igång!!! Hiihiihh

Anonym sa...

Såja, mina 8 är klara :)

Mamma Russin sa...

vad kul..:) jag fixar det lite senare..:)

intressant läsning om dig..
kram