fredag 13 mars 2009

Hemma dag igen..

Mike är fortfarande inte helt frisk men han är på bättringsvägen , inatt hade han dock jätte ont i örat så han fick en iprensupp o sen somnade han om , trodde jag skulle behöva ta han till vårdcentralen idag men nu har han inte ont i örat längre säger han så det får man ju lita på då! Pigg e han ialla fall.. I eftermiddag ska jag passa Kims klasskamrat en stund, så han ska följa med oss hem när jag hämtar Kim..Hoppas mina jeanse kommer idag då, för ighår kom dem inte..
Nu imorse städade jag mitt sovrum och möblerade om lite grann, så här ser det ut nu förresten..

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

god morgon!!!

gud så snyggt ni har den.. jättefint.. tror vi har samma bäddset, det bruna som dina kuddar på sängen... :) från hemtex va?

hoppas kidsen kryar på sig..
kramkram