söndag 15 mars 2009

Så nu kan jag blogga!!

Ja, gårdagen var väldigt händelserik för oss,. Barnkalas , mamma som fyllde år och 30 års fest!! Vi hade jätte kul på festen , var väldigt lagom med folk och vi drack och åt god mat, blev dock lite sent , runt 3 var vi hemma , inte vanligt för att vara mig att komma hem så sent!! I alla fall så vaknade jag kl 13.00 (ja ni läste rätt) och tror ni att jag blev chockade eller? Blev ju skräckslagen av att vakna så sent. Har inte hänt sen jag gick i högstadiet , typ!!Så jag skyndade iväg och hämtade Mike och Kellie som hade sovit hos mamma, men allt hade vart bra med dem ialla fall.. När vi kom hem från mamma så tog jag med mig Kellie ut på en lång promenad, och det var verkligen skönt, det är kanon väder här idag (sol och ca 10+ så det får man ta till vara på!! Nu tänkte jag göra av med lite mer energi genom att stor städa huset, sen kl 19 ska vi sev reprisen av melodifestivalen

Jag och Malin
Jag "födelsedagsbarnet" och lisbet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni verkade ha roligt på festen!!
13.00 är ju en tid det!! Fatta att man har dom takterna i sig, men du behövde det tydligen!!
:)