måndag 30 mars 2009

idag har vi..

vart och handlat på ica maxi i torslanda. Mike fick handlat påsk pynt , två porslinsfigurer man skulle måla så han har målat en och Kim har målat en med.. Kellie har inte ställt om sig riktigt än tidsmässigt vilket gör att hon sover middag väldigt sent, NU för att var exakt normalt sett brukar hon göra det runt 15.30 får väcka henne om en halvtimma annars somnar hon aldrig ikväll , jag är ganska trött idag för Kellie var vaken i natt och tidigt imorse, så jag längtar redan att få gå o lägga mig i min sköna säng!! Lagat mat har jag gjort med blev potatisgratäng och karré, och städat i vanlig ordning..
Mike när han målar sin påskfigur

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

så mysigt när barnen blitt så pass stor så man kan pyssla med om.. :) jag har ju min kids mitt i mellan.. teensen är för stor och stina för liten..;)