tisdag 3 mars 2009

Vad göra idag??

Ja , det är den stora frågan! Vi har ju vart uppe sen innan 7 , Vi har lämnat Mike på förskolan, dammsugit redan och slängt i en tvätt , ska bara moppa golven lite och sen vet jag inte vad vi ska göra riktigt! Ska åka och handla en napphållare till Kellie ,sen är jag lite sugen på att åka till åhlens i femmanhuset! Jag behöver få tag i nåt häftigt tyg att klä om lådorna i hallen med, just nu har jag ju klätt om dem i tapet och det var inte särskilt praktiskt!

Jag skulle även behöva nya gardiner i vardagsrummet vid altandörren, just nu har jag panellängder i svart o rött o dem är allt annat än snygga!

Sen i eftermiddag ska jag ialla fall baka tekakor, såg att jag hade två paket jäst i kylen, Kim älskar tekakor !

Igår kväll hade Kellie nån typ av natt skräck hon grät helt hysteriskt i sömnen i ca 1 timma o det gick inte att väcka henne, lite otäckt faktiskt!

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej ..
ja visst är det roligt med nya gardiner.. jag har ju nyss beställt tyg och ska sy ett på till vardagsrummet i ljung färg.. Vi har ju ett helt vitt vardagsrum så det kommer blir kul att bryta av nu med lite färg..:)

söt kellie, stackars.. hur gammal är hon nu igen?? det hör väl till hennes ålder nu va??
hemska när de blir så ledsna iaf..:(

ha det gott idag!!

kramelikram