onsdag 1 april 2009

En bra natt!!

Kellie har ju vart sådär kinkig på nätterna det sista..Hon har vaknat o velat ha varm välling såklart så jag har fått springa upp o ner helatiden på nätterna o göra ny välling o så, men igår kväll förberedde jag varmt vatten på termos och hade en burk med välling i rätt dosering så det var bara att blanda i rummet när Kellie vaknade runt 6 tiden o ville ha välling och jag hade tur för hon somnade faktiskt om till 8 då jag vaknade av ett ryck och var tvungen att väcka både Kellie och Mike för att vi skulle hinna i tid till dagis, och det gjorde vi !!

I eftermiddag ska vi till Ronnys morbror som fyller 50 år, vi ska åka direkt efter jag hämtat pojkarna , innan dess blir det städ och tvätt här i vanlig ordning!! KUL!!!

1 kommentar:

Li sa...

Vilken tur att ni hann!!