måndag 27 april 2009

Måndag...

Ja ! och idag är det faktiskt jätte varmt ute, när solen tittar fram i alla fall! Jag har suttit på altanen hela morgonen i hopp om att få lite färg! Hade tänkt sätta mig en stund till men nu är solen i moln i gen!! Det är så skönt att ha hus o kunna vara ute och leka , sola bada mm.. Kanske dags att skaffa en liten barnpool här snart?
Kim får inte leka med nån kompis idag pga han var så tyken här sist han lekte med en .. Så nu tjatar han hål i huvet på mig.. Men NEJ idag blir det ingen kompis här...

1 kommentar:

CiliaH sa...

Ja visst är det härligt med eget hus och trädgård. Imorgon ska jag också se till att sola lite! Kan behövas lite mer färg... Den här zombievita nyansen är inte min grej ;)
Ska också skaffa en barnpool som snuttan kan plaska i sen i sommar.

Hoppas du haft en bra dag trots ev tjat idag!

KRAM