fredag 10 april 2009

Jahopp ..snart kvällen...

Och vi har inte hunnit handla än, Ronny ska åka iväg till Coop alldeles strax så att jag får färgat håret innan jag lägger mig ikväll ,för imorgon hinner jag inte , ska klä ut barnen o åka hem till min mormor med imon ,sen ska Kellie stanna hos min mamma under natten för vi ska som sagt grilla med några vänner här hemma , så det blir barnfritt här... Ska baka o sånt imon med.. Men nog om imorgon nu...

Vi har målat lite ägg och haft lite påskpyssel med min brors familj här under eftermiddan, så har vi vart ute på altanen i stort sett hela dan med.. Så underbart väder över 17+..Barnens ena kusin har vattenkoppor så det hade ju vart bra om Mike och Kellie kunde fått det nu så hade det vart överstökat..

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej hej..
oj det låter som du har fullt upp..;)

ang min bakgrund i bloggen.. jag "klipper" ut stina från ett kort och lägger in så det ser ut som hon lutar sig mot det vita.. det gör jag i photoshop.. :) eller var det du undrade över?? Det är lite svårare och jobba i blogger med koderna.. har inte lärt mig hur det är uppbyggt än.. innan så bloggade jag på blogg.se och där var det mycket enklare att ändra i desigen.. :) men övning ger färdighet.. hihi..
GLAD PÅSK till er alla.. KRAM