fredag 17 april 2009

Trött!!

Jag är rktigt trött på att Kellie INTE vill sova! Idag har hon sovit ca 10 minuter på hela dan och just nu ligger hon i vagnen o jag försöker få henne att sova igen, för trött ÄR hon..Kryper efter mig o gnäller hela tiden men vill som sagt inte sova..Känner att det tar på krafterna när hon är sån här...Somnar hon inte nu så kommer jag bli tvungen att lägga henne för natten vid 6 tiden o det är ju inte kul, då kommer hon ju vakna jätte tidigt imon.. Ja ja nu har jag fått gnällt av mig lite i alla fall... Kim ska snart iväg o spela match , hans farfar ska köra honom eftersom Ronny är bortrest... Får se hur denna kvällen blir, jag är extremt sugen på godis, snax mm.. Men NEJ jag tänker inte falla dit igen...

1 kommentar:

Melkers Mamma sa...

Känner igen det där... Melker sover inte många minuter per dag nuförtiden. Han är även väldigt gnällig när han är i min närhet, men hos vem som helst annars går det bra. En fas antar jag :(

Kram och trevlig helg!

PS. Vad mysigt rummet blev - riktigt prinsessigt! DS.