onsdag 1 april 2009

Kellis rum..Nästan färdigt!!

Här kommer lite bilder på Kellis rum, nu i efterhand så ser jag att det behöver målas en gång till, Det är målat två gånger men det räckte tyvärr inte! Färgen är slut så vi får ta det vid senare tillfälle( syns dock bara i vissa ljus att det behövs en omgång till)
Sen återstår ju lite piff, gardiner tavlor mm. Möbler hade hon så det räckte i alla fall, mycket grejer har hon trots att hon inte ens är fyllda 1 år ännu... Så nu har vi massa mer plats på övervåningen där grejerna tidigare stått!




4 kommentarer:

Li sa...

Å vad fin det blev med den rosa färgen! O möblerna!!

Ciliah sa...

Så fint det blev! Jag återkommer snart med bilder på C:s rum i min blogg ;)Rosa här med ju!

Melkers Mamma sa...

Vad fint och tjejigt :)

Helena sa...

Å, så fint! Vilken mysig blogg du har! Kul med inspiration! Kom gärna in och hälsa på mig på min nya blogg!