onsdag 15 april 2009

Idag blir det BVC...

Senare efter lunch ska jag till bvc med Kellie och det är alltid lika spännande tycker jag, Kellie har ju segat sig upp i vikt sen hon föddes .. Ska bli kul o se vad hon väger på deras våg, här hemma väger hon 9,3 !! Igår var jag och beställde tårtan till 1 års kalaset, det ska oxå bli spännande o se sen hur tårtan blir, längtar tills nästa vecka. Jag hade ju med tre olika bilder på tårtor , vill ha lite av varje tårta liksom !!
Här om dan vann jag en till klänning på tradera som jag tänkt Kellie ska ha när hon fyller år, ska bli kul o se när den kommer hur den är i storleken, så nu väntar man på 2 klänningar i brevlådan...Maj månad är ju full av kalas så det finns ju tillfällen att använda klänningar om man säger så...Uppdaterar senare efter bvc besöket...

Inga kommentarer: