torsdag 16 april 2009

Torsdag!!

Nu är det redan Torsdag o vi har strålande väder här i götet, fast det är lite kallt ändå! Har inte haft nån större lust att blogga det senaste , kan ju bero på det fina vädret? Jag har i alla fall sökt lite distans kurser till hösten,, Har ju tänkt att jobba med, men eftersom Ronny inte vet hur de blir med jobb i höst om han behöver resa mycket mm så är det ju bra att ha ett alternativ i fall det inte blir så att jag kan börja jobba dagtid pga hans resor mm, studierna kommer i så fall var på heltid distans , jag har sökt tre kurser, barn och ungdomssjukvård, rehabilitering och habilitering samt hemsjukvård..Vi får väl se hur det blir.,.
Idag tänkte jag i alla fall ta mig en långpromenad, alldels strax faktiskt. I eftermiddag kommer min mamma hit med..

Inga kommentarer: