torsdag 23 april 2009

Promenad och kalas planering

Jag och Kellie har nyss vart ute o promenerat i det otroligt fina o varma vädret! Behöver inte ens jacka idag så varmt är det! Vi tog en promenad förbi affären o handlade med lite mat oxå.. Nu är det snart Maj o det innebär en massa mera kalas för oss. Ronnys pappa fyller år, Mike fyller 4 år den 11 Maj och jag fyller den 17 Maj och den 18 Maj fyller min brorson oxå 4 år! Mike ska ha barnkalas i år för första gången , vi har bestämt att det ska vara pitattema på kalaset, jag håller redan på med inbjudningarna, kalaset ska vara Lördagen den 16 Maj får det bli.. Tänkte dessutom slå ihop mitt o Mikes släktkalas som vi ska ha dagen Mike fyller alltså måndagen den 11 maj..Känns onödigt att ha två kalas när vi fyller så tätt inpå...

Inga kommentarer: