torsdag 2 april 2009

Torsdag...

Oj, har inte hunnit blogga idag nästan i alla fall! Vi har vart ute sen kl 8.30 imorse . Först lämnade vi Mike på dagis sen åkte vi till Bauhaus och köpte mera färg till Kellies rum sen köpte jag även påskpåsar till Kim och Mike, dem ska få varsin stor påse istället för ägg för dem ska få varsin skateboard och det hade ju inte fått plats i ett ägg liksom!! hi hi.. Sen efter det åkte vi hem och jag hann måla hela rummet innan det var dags för nästa vända å hämta Kim och Mike då!!

När vi skulle gå ur bilen så klämde Mike sina fingrar riktigt ordentligt med, lilla stackaren , trodde först jag skulle behöva åka upp med honom men smärtan slutade efter ett tag så inget brutet i alla fall!

Min mamma är här på besök nu så , dags att fika nu...
(Bilder från kalaset igår)
´
Kellie i sin prinsess klänning hon fick av Veronica...

1 kommentar:

Melkers Mamma sa...

Oj, vilken späckad dag! Här har vi inte gjort så jättemycket. Varit ute lite i solen och sopat rent på plattorna här utanför. Kom nyss hem från ett köpcentrum där jag efter mycket besvär lyckades hitta pyjamas till Melker. Svårt att hitta tvådelade i hans storlek... Ha en bra kväll! Kram