lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dags middag o paket!

Ja idag har jag stått i köket nästan hela dan!Det blev ryggbigg med grillad paprika och rödlök med gratinerat potatismos, Gott var det! Jag o Ronny fick dock äta middan själva eftersom Mike somnade i soffan och Kim åt middag hemma hos sin kompis som han har vart hemma hos hela dan

Fast vi har ju efterätten kvar...

Jag fick några presenter av Ronny! Själv hade jag inte hunnit ordna nån present, Mike är ju magsjuk o egentligen hade jag tänkt ordna nåt idag till han, men det gick ju inte! Men jag fixade ju middan till honom , så det så!

Jag beställde lite smink från "Mary kay" av en tjej som sålde sånt på klubben när jag var där i Fredags, och det hade Ronny vart och hämtat och betalat för mig som en "alla hjärtans dag" present o så fick jag en klocka med..Ni som känner Ronny VET ju att han är galen i att handla presenter...

Inga kommentarer: