söndag 15 februari 2009

Söndag...Ja det är det!!

Ett sent inlägg här idag! Mike är bättre nu! Han har inte kräkts sen igår eftermiddag och han har ätit som vanligt, skönt! Idag ska Ronny med Kim och Mike till bio, dem ska se "Bolt" tror jag det var? Kim och Ronny är på fotbollsträning nu och för mig blir det nog en sväng hem till min mormor senare i eftermiddag! Ronny ska laga pizza här sen när dem kommer hem!

Imorse skulle jag lägga upp ett videoklipp på Kellie när hon går med gåvagnen på youtube, Jag laddade upp videoklippet direkt ifrån minneskortet (och gör ALDRIG det) Jag ladde upp fel klipp och när jag skulle ladda upp ett nytt då var allt försvunnet på minneskortet dvs alla bilder o videos som jag inte lagt in på datan än.. Detta har hänt en gång tidigare men jag trodde inte att det hade med "you tube" att göra men nu VET jag att det var därför!! Så synd!!Suck...

Inga kommentarer: