måndag 2 februari 2009

Kellie har fått sin första tand

Ja, det har hon , o det var ju på tiden! Det var faktiskt Kim som upptäckte det när vi var på "netto" o handlade nyss! Jag tyckte det såg ut som att båda nedre tänderna är på väg upp!! 9 ½ månad är hon ju nu!

Jag fick ju klippt Mike med, så här fin är han nu!

Vi var en sväng till backa plan och skinnjackan var ju slut i Mikes storlek, men det fanns till Kim men jag vågar inte köpa nåt till Kim ..Han måste följa med o prova för jag tycker att det skiljer väldigt i storlekarna till han..Vi var en sväng in på "toys r us" med..Jag lovade Mike att om han sköter sig när jag klipper honom och inte "tjatar" när vi är och handlar så ska han få "playmobil" gubbar o jag måste säga att han uppförde sig jätte bra idag


Inne på "toys"

1 kommentar:

Andefattigt sa...

Den enda som får hemklippning i vår fam är jag...