måndag 9 februari 2009

Kellie har fått en spruta!!

Ja idag eller ganska nyss, så var vi på barnmedecin för Kellie skulle få bcg vaccination (mot tuberkulos).. Det tyckte hon inte var kul kan jag säga! Hon var såå himla trött med så det gjorde ju inte saken bättre, men nu är det gjort ialla fall! Kim följde med oxå! Mike åkte med farmor o farfar till klubben men Kim ville absolut inte åka dit så han fick följa med mig att handla mat oxå!
Jag hämtade även hem Mikes gamla vagn emmaljunga scooter för jag tänkte ha den här inne när Kellie sover, så ska jag ha den andra liggandes i bilen, man drar ju in så mycket skit jämt när man tar in o ut vagnen!! Hoppas att det blir lite "renare" här hemma då!!

Försökte ha på Kellie sitt diadem, tror ni hon ville det?? NEJ!!
Hela barnaskaran..UNDERBART!!!

Inga kommentarer: