fredag 27 februari 2009

Me & I kläder

Ja, igår hade jag ju klädparty, tyvärr så glömde jag att ta bilder som jag hade tänkt.Det är ju så när man är värdinna hade inte tid med det ! Det kom inte så många som det var tänkt men 6 personer var det o det var ju ganska bra ändå! Jag tror dem flesta tyckte om kläderna eller alla handlade .. Fanns ju massa fina kläder, oxå är det ju roligt när man kan matcha kläderna i kollektionen så bra! Jag hade tänkt mig tröjam med verktyg till Mike men den var slutsåld redan men detta beställde jag ialla fall..
Kim och Mike fick välja några plagg själva! Kim valde tröjan med apan på och Mike valde en tröja med racerbilar...

3 kommentarer:

Melkers Mamma sa...

Själv väntar jag på att T-shirten med grodprinsen ska komma i brevlådan snart... Mycket fina kläder, men självklart är det alltid sött med tjejkläder. Får skaka fram en flicka här snart *hihi*

Jennie med tre sa...

Jag tyckte det fanns väldigt mycket till pojkar denna kollektionen, förra kollektionen tyckte jag var väldigt flickig!!massa fint!

Anonym sa...

Hahhhaaaaa aptröjan var ju jätte cool!!!
Passar verkligen till en cool kille på 8 år!!