onsdag 18 februari 2009

Magsjuk och barnomsorg...

Ja så är det ju att även om man själv är jättesjuk så ska ju barnen tas hand om! Så jag var nyss ute och handlade lite nödvändigheter till mig själv och barnen, höll på att kräkas i bilen dit, men det gick ju ändå hyffsat bra..

Kellie vill fortfarande inte äta nåt, försökte få i henne lite havregröt med blåbär men nej!Måste bara säga att osötad blåbärssoppa är inget jag kan rekomendera, det värsta jag har druckit i mitt vuxna liv, fy o blä!! Jag la i lite druvsocker för att förbättra smaken så den blev drickbar..

Det blir "bara" varma mackor till pojkarna idag nåt annat orkar jag inte göra, men dem gillar ju det så det blir nog bra!!

Nej tillbaka till soffan...

1 kommentar:

Melkers Mamma sa...

Biobics heter tabletterna. Krya på er! Kram Jennie