onsdag 25 februari 2009

Dags för sängen snart....

Idag har vi vart en sväng på backa plan, var tvungen o se om det kommit in något nytt på hm, lindex och kappahl och det hade det, bla denna på kappahl
Hur söt var inte den då i stl 86 var minsta, jag köpte dock en liknande fast i svart stl 86 o den passade bra på Kellie även fast hon har stl 80 nu. Sen fick jag med mig ett par svart strumpbyxor som jag letat länge efter i stl 86/92 o dem passade oxå bra nu..
Mina söner har ätit upp ett helt paket med "hönö kaka " 6 st hönökakor på ca 3 timmar, så dem borde vara mätta nu , ha ha oxå har dem ju ätit vanlig middag med, ibland undrar man hur mycket som får plats i dem små magarna´, hi hi
Nä... nu blir det läggning och tv4 fakta för min del, tittar alltid på tv4 fakta på Onsdagar , massa förlossningar, medicinska sensationer mm..

Inga kommentarer: