fredag 6 februari 2009

Onsdag ..jag menar...fredag..morron

Jag höll nyss på att skriva "Onsdag morron"" som rubrik, så då förstår ni ju vilken nivå jag är på idag, he he!! Uppe med tuppen var vi ialla fall .. Kl 6.30 slog Kellie upp sina blå!! Känner mig något piggare idag ialla fall, hade lite svårt att somna igår kväll , tittade på "lyxfällan" o jag tyckte verkligen så himla synd om hon som var med där..Hoppas det går bättre för dem med cafeét...

Jag har fått lite nya ideér , jag hade tänkt att jag ska börja sy lite barnkläder, så jag tänkte kanske ta mig en sväng till "myrins" senare idag..Tänkte att Kellie får bli mitt "offer", se om man hittar nåt coolt retrotyg och nåt mönster på nån tunika/klänning eller så!! Det är ju bra tidsfördriv, känner att jag behöver lite annan stimulans ...

Kellie igår kväll..Ville inte sova

Rotar bland allt lego i Mikes rum

Inga kommentarer: