fredag 20 februari 2009

Fredag äntligen eller?

Så var det Kims tur att bli magsjuk! Det började igår kväll så han är självklart hemma idag! Men han har haft tur för han mår som vanligt nu igen, så skönt!

Idag åkte Ronny till nån annan stad för han har nån besiktning där imon , så i eftermiddag kommer min mamma hit och håller mig sällskap, behöver lite vuxensällskap känner jag. Jag är ju en sån där människa som har väldigt svårt för att bara vara hemma så här många dagar, jag klättrar nästan på väggarna och måste sysselsätta mig med nånting hela tiden för att inte bli uttråkad! Så just nu har jag ett olivbröd i ugnen..

Tänkte faktiskt se sen när min mamma kommer om jag kan få till en snögubbe här ute på tomten sen, det har faktiskt lagt sig lite snö här...

Kellie är riktigt gnällig idag och vill bara bli buren hela tiden, det tar på krafterna både för henne och mig när hon inte är helt okej!

Inga kommentarer: