onsdag 18 februari 2009

Lite besvarade frågor

1. När du har duschat, vad torkar du först?
Ansiktet
2. Har du varit gift?
Nej, men hoppas att nån gång bli
3. Vad äter du på Mcdonalds?
cesar sallad oftast
4. Föredrar du Mcdonalds pommes eller Burger Kings?
Burger King
5. Är du trevlig mot Jehovas Vittne?
Ja, men de blir snabbt avvisade! Var faktiskt bara nån vecka sen de kom o knackade på här
6. Brukar du cykla?
Nej, äger inte ens nån cykel
7. Hur många år gick du i skolan?
9 år
8. Vad har du för färg på dina lakan i sängen idag?
Beiga både under och påslakan
9. Tror du att det finns mer liv än vi människor i universum?
Nej det tror jag inte
10. Har du blivit arresterad?
Nej..
11. En skala 1-10, hur homo är du?
5 kanske
12.Vilken är din älsklingsfärg?
rosa
13. Brukar du ha smycken på dig?
Jag bär alltid ett smycke i silver med siffror med barnens namn inristat Detta
14. Kan du göra hjärtan på datan?
Nej lär mig gärna
15. Om du fick leva i en TV-serie, vilken skulle det vara i så fall?
Skulle nog säga "House" där
16. Gillar du skaldjur?
Ja räkor
17. Är du rädd för att få hängbröst?
Nej ! Efter tre barn så är det ganska normalt
18. Har du något handikapp?
Nej inte som jag kan komma på nu
19. Vill du gå ner i vikt?
Nej är nöjd med vikten.. Men jag har kämpat för att komma hit måste jag säga
20. Har du ngt land som ligger dig extra nära hjärtat förutom Sverige?
Ja Portugal
21. Hur var du på dagis?
Jag gick inte på dagis var hemma med mamma
22. Kan du laga cyklar?
Kan jag nog
23. Har du FaceBook?
Yes
24. Vad har du i din nyckelknippa?
Nycklar, litet mjukdjur mm
25. Var handlar du din mesta mat ngn stans?
Netto (den ligger så nära här) Men stor handlar gör jag på Ica Maxi
26. Har du syskon?
Ja en storebror +en halvbror som min pappa fick som väldigt ung 16 år
27. När var du ute o dansade senast?
Dansade var säker 3-4 årsen men ute och åt middag och drack vin var bara 3 veckor sedan, när min kompis Veronica fyllde år!
28. Om du skule bli bjuden på maskerad, vem/vad skulle du gå dit som?
Den var svår, utklädd till sjuksköterska eller nåt sånt hade det säkert blivit
29. Har du någonsin klippt dig själv?
Ja några gånger

TackLi för dessa!! Kopiera

Inga kommentarer: