lördag 28 februari 2009

Vilken natt

Ja natten har inte vart som jag hade velat, Kellie har velat amma ca 15 gånger under natten även fast hon varit mätt på välling, jag hade ju nästan slutat amma men när hon var magskjuk så fick hon ju amma ganska mycket eftersom man ville att hon skulle få i sig nåt. Så nu får man börja med avvänjningen igen för så här kan jag inte ha det, en gång per natt är ju okej men inte 15-20 gånger!! Hon vill ju inte amma för matens skull utan för att det är hennes snuttefilt typ...

Idag var vi uppe kl 6 redan, o det är FÖR tidigt tycker jag, imon ska jag jobba förresten!
Kim ska på kalas i eftermiddag och själv vet jag inte vad vi ska hitta på idag ,får se när Ronny vaknar...

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

låter som en ganska jobbig natt,.. pust..
hon tycker väl att det är rätt mysigt och var med mamma igen;)

ha det gott

Anonym sa...

åå det är så typiskt!!! kom ihåg att jag gjorde samma med teo!!!
detänns ju så tungt när man känner att man har kommit en bit på väg!!