lördag 28 februari 2009

Snart läggdags...

Hallå hallå!! Ikväll blir det tidig läggning för min del, har vart uppe tidigt så jag är väldigt trött redan nu, blir tv tittande i sängen för mig sen! Idag har vi inte gjort mycket , var en sväng hemma hos svärföräldrarna o fikade, Mike ville stanna kvar så han sover över där i natt! Jo förrseten jag har klippt håret på Kim , han vill ju likna Cristiano Ronaldo vet ni, så det blev en liten tuppkam..
Jag tycker att melodifestivalen är så tråkigt nu när dem ändrat röstsystemet , blir så långdraget och orättvist på nåt sätt.. kanske blir tv4 fakta istället, det är lite mer spännande tycker jag ialla fall!..Nä nu räcker det för idag , godnatt godnatt


Kellie alldeles nyss


och Kim och Kellie med

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att ni haft en någorlunda lugn dag, man behöver det oxå!!