söndag 1 februari 2009

Kväll och kvällsmat

Redan kväll !! Vi har haft min brorsfamilj här hemma, så Mike har fått leka med Joakim! Kim har varit hos sin kompis hela dagen, kul för honom! Mike och Joakim älskar ju att klä ut sig tillsammans...

'
Mike utklädd till"turtles"

Jag har förresten även dammsugit min bil, det behövdes verkligen såg mer ut som en sopptipp än en bil...

Nu är det kvällsmat time här hemma ,Mike äter 4 kokta ägg, Kim rivna morötter med risifrutti och själv åt jag detta...


Havregrynsgröt med linfrö,kanel,rivet äpple och mjölk..Jätte gott!
That´s it for today!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å äter ni oxå havregrynsgröt, trodde det var utdött, för det är så att Teo är uppväxt på det, han äter inte så allsidigt!!

Jennie med tre sa...

det var ett tag sen jag åt det nu, men det var faktiskt himla gott oäta det igen..havregrynsgröt går nog aldrig ur tiden

Melkers Mamma sa...

Godmorgon! Du, jag sitter här med kläder jag ska sälja på Tradera tänkte jag. Jag vet att du också sålt saker där. Hur resonerade du med frakten? Ser att alla tar så olika för samma saker, typ ett par jeans. Hur vet jag innan vad det kostar? Beror det på den låda/rulle jag andvänder? Hur kan jag då skriva ut det i förväg på Tradera? Förlåt om jag bombarderar dig med frågor... Kram Jennie

Melkers Mamma sa...

Du kan svara på pennie_jennie@hotmail.com om du hellre vill det!

Jennie med tre sa...

Jag kolade upp frakten i förväg, bara att vägas det på en bakvåg o se hur många frimärken det går åt (står på baksidan av frimärkena vikt samt hur mycket porto mm) Sen skickade jag det i vanliga små typ "hm" påsar som jag tejpade ordentligt, för att frakten ska bli så billig som möjligt, hoppas det går bra !

Melkers Mamma sa...

Tack! Är riktig nybörjare på detta!