torsdag 29 januari 2009

Back home again

Så då var man hemma igen efter en tur istan, glömde ju av att handla en present till Veronica, vi ska ut och äta thaimat och dricka lite vin på Lördag, får handla nåt imon då!

Kim har med sig en kompis hem från skolan idag igen, så det är fullt ös här hemma, har köttbullar i ugnen 250 g i 7 min ,ALLTID perfekt resultat (steker aldrig köttbular det är sååå jobbigt) och så får det bli potatismos till. Håller även på att tvätta mina täcken och kuddar nu när jag ska få sängen ordentligt rengjord så vill jag ju att resten ska vara rent med, pedantiska jag!!

Måste fortsätta med städet nu medan Kellie sover

Här e förresten en bild på Kellie när hon åker i den "lilla" vagnen , tycker den är praktisk att ha med när man bara ska nånstans snabbt !!


och här e en bild på henne imorse innan vi åkte till stan

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,det var nytt,köttbullar i ugnen! Bra tips/tina