måndag 26 januari 2009

Fuck!! Försaäkringskassan...

Alltså jag e såå trött på dessa inkompetenta personer som jobbar där, handläggare , telefonister what ever!!Jag skickade in en ny begäran som avser lägstanivå dagarna eftersom det inte funkade att klicka i de dagarna på nätet med e-leg, så jag ringde fk o han på fk sa att jag var tvungen att skicka en skriftlig begäran som endast avsåg lägstanivå dagarna (hade redan skickat en begäran angående sgi dagar via nätet)
Ja och vad tror ni händer..Jo , denna månaden fick jag endast utbetalt för två lägstanivå dagar i veckan, så då ringde jag ju upp fk i fredas o JO mycket riktigt så går de efter den senaste begäran då , alltså 2 lägstanivå dagar i veckan, så nu väntar jag på att de inkompetenta ska ringa upp mig och troligtvis behöver jag skicka in ytterligare en NY begäran innan några pengar kan betalas ut, trött!!!

Nej , nu ska jag ut och handla present till Ronny som fyller år imon!!!

2 kommentarer:

Melkers Mamma sa...

Nej, vad trist! Just att hålla på och böka... Trist att det alltid handlar om pengar också...

Jennie med tre sa...

Det är lite tråkigt faktiskt, men man tänker ju om man nu vart ensamstående , eller de som ÄR ensamstående o råkar ut för det här trasslet med fk!