tisdag 27 januari 2009

Me&I träff hos mig!!


Jag har anmält mig som värdinna för ME&I , så igår kväll ringde det en säljare till mig och vi bestämde att ha en Me&I träff hemma hos mig den 26 februari! Jag är ju jätte nyfiken på den nya kollektionen! Jag var ju själv på en träff i december, men det var ju väldigt utplockat då! Jag köpte två tröjor i alla fall och det är verkligen super kvalitet på kläderna! Sen så har jag ju märkt att andrahands värdet på dessa kläderna är högt på tradera i alla fall, så då kan det ju faktiskt löna sig att handla lite kläder där ifrån! Sen är det ju kul att ha hem lite folk med , fika och umgås samtidigt som man handlar och känner på kläder!! Kommer att skicka ut en del inbjudningar snart, vill nån komma så är det bara att lämna en kommentar till inlägget här nedan!! Alla kommer att vara välkomna , dvs kompisars kompisar mfl!!

Inga kommentarer: