söndag 25 januari 2009

Bytt plats!! o Söndag

Ja,jag har bytt data plats , nu sitter jag med den bärbara i köket istället för i datarummet, intressant för er att veta eller hur??

I alla fall så är vi redan pigga och 3 av 5 har ätit frukost redan, Mike sitter här bredvid och äter ost (bara ost) till frukost (han tror att det räcker med det). Kim ska iväg sen på träning och senare på Adams bowlingkalas, själv tänkte jag försöka få tag på "inter sport" , min crosstrainer som jag fick i julklapp fungerar ju inte så dem får byta ut den..

4 kommentarer:

Melkers Mamma sa...

Är dålig på att kommentera, men läser bloggen varje dag. Kul att se vad som händer i era liv :) Blev liksom fast efter att min namne vann på Barnshoppingbloggen. Vann för övrigt där själv vid jul!Kram, Jennie

Jennie med tre sa...

Vad kul att du läser bloggen! Ja du lämnar ju kommentarer då o då! Men vissa som jag vet läser lämnar aldrig kommentarer, jag tittar in på din blogg med, ! Ja , du vann väl byxorna från rock a fella?

Melkers Mamma sa...

Ja, de är så fina! Jag blir också less på folk som "smygläser". Är inte alla som jag - har en åsikt om det mesta ;)

Anonym sa...

Det var jätte kul att veta att du satt i köket istället, jag tror jag ska börja skriva var jag är så får man en bild av det med!! ;)
Kul med den frukosten du!!!