onsdag 28 januari 2009

Deg på jäsning o massa barn hemma

Ja nu håller jag på att baka bröd igen, det ÄR mycket goare med hembakat bröd tycker jag, Detta GI-brödet bakar jag


Kim fick med sig två kompisar hem från skolan idag, det är två av dem "lugna" kompisarna så då går det ju bra, dem är så snälla o goa mot både Mike och Kellie..När han leker med dessa två så märker man att Kim inte ÄR så lugn som jag tidigare har trott, han är en liten ledar typ och vill ofta bestämma, detta märker man inte av när han leker med de lite busigare killarna i skolan, hmmm! Han har ändrat sig mycket sen han började skolan, fått en helt annan attityd!!

Jag måste ju bara säga att tjejer är tjejer!! När jag hämtade Kim idag så bar jag in Kellie i bilstolen och alla tjejerna i klassen bara flockades kring Kellie, o så hörde man "åhh hon e sååå söt" " kan jag få passa henne" "gå ut o promenera med barnvagnen nån gång" så himla mjuka och goa e dem !! Jag svarade dock,,"mm ,ja vi får se nån gång kanske?"

Kellie hjälper mamma med disken

Inga kommentarer: