söndag 25 januari 2009

Så... hemma igen..!!

Nu har jag vart hemma hos min mormor tillsammans med min mamma. Jag bakade en banankaka tidigare idag som jag tog med till mormor, ganska tråkig blev den,( det var inte därför jag tog med den dock hi hi! ) Mike ville inte följa med, han vill aldrig gå utanför hemmet nuförtiden..Kim var som jag skrev tidigare på kalas

min mamma och Kellie
Kim och Emil innan de åkte till kalaset!
När jag kom hem förresten så var Marco (Ronnys kusin ) här och Ronny han är alltid sån att han ska överdriva med allt! Ex när man ska ha besök hemma o han ska handla nåt till fikat så kommer han hem med fika för typ 25 pers när det är 1 som ska komma liksom, så på bordet stod 6 pack chokladbollar, 12 pack munkar, en halv banankaka, punchrullar och två paket vanliga kakor, två stora skålar med godis och allt detta för att 1 person skulle komma ...Han är otrolig min sambo...Ha ha !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du Jennie, det är ju för att han är portugis JU!!! Hur många portugiska hem har du gått ifrån hungrig???? Det är mer tvärtom!!! Men så roligt om man tänker på hur vi svenskar är eller jag vet inte hur du känner men den erfarenheten har jag i alla fall!! :)