onsdag 14 januari 2009

Onsdag!!??

Ja nu har nästan hela veckan gått ju!! Ronny har vart bortrest och kommer hem idag..Jag hade egentligen tänkt att åka till högsbo idag men Emils mamma undrade om han kunde följa med oss hem efter skolan idag , så det ska han . Igår la jag även ut en annons på blocket HÄR ska sälja andningslarmet och skötbordet, det har ringt typ 20 pers redan på skötbordet men jag har redan lovat bort det till en som kommer och hämtar det idag kl 4, det måste ha vart billigt eftersom så många har ringt, 250 kr vill jag ha för det, det är ju köpt i maj 08 och är ju som nytt! Hoppas bara att nån är intresserad av andningslarmet med.

Igår förmiddag när jag satt här (vid datan) så åkte en man i en bil förbi vårat hus sakta och tog en massa bilder, så jag flög ju ut genom dörren och konfronterade honom ..Jag menar fotar man nån annans hus (när nån är hemma) utan att fråga om lov och berätta i vilket syfte man gör det..??Han blev ialla fall lite nervös och bad så hemskt mycket om ursäkt , han sa att han själv är i husbyggar svängarna och tyckte att vårat hus var så fint så det var därför han fotade det..Så jag lugnade ner mig lite och berättade lite mer detaljerat var huset kommer ifrån mm....

Inga kommentarer: