fredag 9 januari 2009

Världens munsår!

Jag har fått ett jätte stort svullet munsår (herpes simplex) som ömmar och känns väldigt obehagligt! Ser ut som jag har gjort en misslyckad läppförstoring ungefär!! Så typiskt idag med när man har tänkt att klä upp sig och vara lite "fin" för en gångsskull!!

Idag senare kommer min mamma hit och ska passa Kellie här hemma. Kim och Mike ska sova hos farmor och farfar. Skönt att Kellie i alla fall dricker välling på kvällen nu , då får min mamma det lite lättare med henne ikväll!!

Imorgon ska förresten Kim och Mike gå på "disney on ice " med farmor o farfar, det ser dem fram emot, vi har vart på det varje år sen Kim var 2½ ...De brukar få biljetter i julklapp av farmor, så det så!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅ nej inte ett munsår!!!!!
Såg du hur Ronny hade kommenterat min kommentar till att ni skulle ha trevligt?? Om inte så kolla!! :)

Jennie med tre sa...

Ja, ja´g såg det..ha ha lär inte hända!!