måndag 12 januari 2009

Huset fullt igår

Ja, igår hade vi massa besök här hemma..På förmiddan var min bror och Alex här med barnen, Joakim ville stanna kvar så det fick han såklart ,första gången han var här själv, behöver jag säga att han är rädd för Ronny??men igår var han inte det, ha ha! Sen kom det hit en kompis till Kim..Lite senare efer middan så kom Robert och Mirella med barnen. Så igår hade vi huset fullt av barn , det var skoj!!

Idag eller snart ska jag städa huset för det är sååå skitiigt!! Behövs verkligen och efter det är gjort så tänkte jag ta mig en sväng till frölunda torg och handla för mina presentkort, får se vad det blir, se om det har kommit in lite vårnyheter med för jag hatar rea plagg, tycker aldrig jag hittar nåt vettigt och nu är det ju snart vår så då vill man ju inte ha kläder från vintersortimentet!

Inga kommentarer: