lördag 24 januari 2009

Barn ledig

Just nu är jag barnledig, eller ja Ronny är hemma hos sina föräldrar med barnen, o det är faktiskt skönt ibland o vara lite för sig själv! Gå runt o städa , pula, blogga o läsa o göra sånt man inte hinner annars typ läsa en skvallertidning! Men visst det känns väldigt konstigt att vara hemma själv. I morse fick jag lite sovmorgon med, så 9.30 gick jag upp, Kellie och Mike vaknade innan 7 i morse!

Min mobil har gått sönder eller den säger att det inte finns nåt minneskort i den fast det gör det! så jag måste lämna in den, så synd!

Lite bilder från idag




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läste din kommentar på min blogg o jag ger dig gärna hela historian o den är rätt otrolig men jag skickar den via FB istället för den kan vara känslig för vissa!!
Skönt med lite ledigt men man vet inte riktigt vad man ska göra!!! :)