lördag 31 januari 2009

Thai mat, och busungarna hemma igen

Så då var vi hemma igen, Gud vad man saknar barnen när de inte är hemma , blir verkligen alldeles tomt utan dem..Vad gjorde man egentligen innan man fick barn? Vad livet måste ha vart "meningslöst" på nåt sätt ändå..men men!!
Ska fixa lite mat till familjen innan jag sticker ut igen..Ska ju fira V idag på våran favvo restaurang "Suykho Thai" , ska bli gott med thai mat!!

Natten hade ialla fall vart bra hemma hos mamma, Kellie hade ju saknat tutten bara,men det visste jag ju att hon skulle göra, vart ju tvungen att pumpa ett par gånger med under natten, jobbigt värre!!


Pojkarna spelar data

Och Kellie
Nej, nu får jag gå o se vad jag ska ha på mig ikväll, alltid lika svårt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste bara säga att jag läste dn historia om dina o Mikes första tid tillsammans o det måste varit en jobbig tid, att ni står o går o lever så normalt som ni gör är ett tecken på att ni är överlevare, både du o Mike!!!
Jag måste faktiskt säga att jag ångrar att jag inte kunde umgås mer med dig när jag bodde i gbg!!!
Wow vilken tjej du är!! O ändå så ung, du påminner om min mamma!!
kram