måndag 5 januari 2009

Nästan lyckat försök!!

Ja , jag skulle ju slutat amma i natt , men det blev inte riktigt så! Jag la Kellie i sin säng runt 7 o hon somnade nästan direkt sen vaknade hon efter 1½ timma o då gav jag henne en flaska med ersättning och hon åt det och somnade om . Sen vaknade hon runt 12 och jag var alldeles för trött för att gå ner och göra ny välling så jag gav henne bröstet och hon somnade om till ca 3 då var hon pigg igen ( samma som natten innan) Jobbigt när hon kommer in i sånna här mönster, hon var väl vaken i ca 3 timmar och höll på o klättra o ha sig, men sen sov vi till kl 9 ...Vet inte hur jag ska få bort den här dåliga rutinen nu?? Idag ska jag försöka att hon sover så lite som möjligt under dan, får se om det hjälper

Igår så städade jag ut julen ialla fall och vi var en sväng på ikea och köpte en grind till trappan att ha här nere, det dröjer ju inte länge förrän hon börjar försöka ta sig upp i trappan..Idag ska Ronny spela poker direkt efter jobbet....Vi har förresten fått nya grannar, dem verkar hel skumma, tror dem är turkar eller zigenare??(hoppas inte på det sist nämnda) Vaddå fördommar? tyvärr så har jag bara dåliga erfarenheter av det folkslaget ...Dem flyttar in sina saker på kvällen/natten och nu i morse runt 5 tiden hörde jag dem igen , dem har en gammal husvagn som är parkerad här med...Skumt!!

Inga kommentarer: