lördag 3 januari 2009

Så då var shoppingen klar

Blev inte så mycket som jag hade tänkt mig .Det var ganska utplockat på "inside home" .Jag hade sett så fina bruna väggdekorationer men de var slut . Får åka dit om nån månad igen för då får dem in mera grejer. Blev det här ialla fall
Så här fint blev det
Sen efter att jag vart på bäckebol så åkte jag till MQ på backaplan och där var det ju jätte mycket rea 50%. Jag hittade ett par svarta "miss sixty" brallor som jag har spanat på tidigare, det roliga var att det fanns bara ett par kvar och det var min storlek, det låg kvar där för mig helt enkelt!!

Så ett par jeans blev det , en kofta och ett bälte på rea, det är roligt att fynda!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ju jätte fint!!! Det vill jag oxå ha!! Måste köpa det!!
Kul med MQ oxå, precis de låg där bara för din skull (fniss) !

Jennie med tre sa...

Ja det blev fint fakriskt, ser lite trevligare ut än en diskmedelsflaska!!