lördag 31 januari 2009

Ensam hemma!!

Igår var jag o sambon ute o åt mat på "La esquina" vi åt tapas och drack några "moijitos" (felstavat?) och delade på en flaska vin, vi hade en mysig stund ihop..Ronnys kompis sär "värd" på det stället så han körde hem oss när han slutade runt 22.30, så det var skönt att det blev tidigt! Och när man har chansen att sova så vaknar man självklart kl 7 , så himla typiskt !! Det är faktiskt rätt skönt att bara vara själv sä här på morgonen... Ikväll ska jag ut igen med Veronica och nägra anndra vänner, vi ska fira hennes födelsedag! Vi tänkte börja med att äta thai mat, vi ska träffas rätt tidigt kl 5 , Åhh herregud ute två dar på raken, det har jag inte vart sen jag var 17 typ, men jag är ju inte ute särskilt sent, ha ha!!

Nu ska jag städa här hemma innan jag hämtar barnen!
Nu har ju me&I:s vårkollektion släppts och jag gillade faktiskt den, kolla R

Inga kommentarer: