lördag 17 januari 2009

Lördag o vad händer idag!??

Ja, det vet inte ens jag! Jag ska åka och hämta Mike hemma hos mina svärföräldrar i alla fall , han sov där inatt! Som jag skrev igår så fick Mike bestämma vad vi skulle göra och han valde att han ville åka hem till farfar, så så roligt tycker han att jag är även fast jag lät han bestämma vad VI skulle göra, ja, ja det är väl åldern!

Kellie är fortfarande inte kry, först influenza sen ögoninflammation sen öroninflammation och nu snorig med rethosta , när ska detta släppa helt? Hon borde ju få världens immunförsvar efter den här vintern tycker man ju?
Igår var det ju "let`s dance" och det är veckans höjdpunkt här hemma kan man säga, alla tycker om att se på det! Jag såg inte vem som åkte ut bara!
Kim fotar

1 kommentar:

Andefattigt sa...

I går såg alla På spåret. Tja "honan" kom ju hem först efter 21, men nästan alla... Tror du det är influenzzan som är här nu. Ingen annan än B3 har trillat dit ännu i så fall?