fredag 30 januari 2009

För skojs skull

1. Hur gammal är du om fem år? förhoppnigsvis 30
2. Vem har du tillbringat minst två timmar med idag? Mike och Kellie
3. Hur lång är du? 166 cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Nån på 4:an Beck tror jag det var
5. Vem ringde du senast? Alexandra
6. Vem ringde dig senast? Min mamma
7. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Ringa helt klart!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda, de skildes ganska sent med när jag var 17 år
9. När träffade du senast din mamma? I tisdas, ska träffas idag!
10. Vilken ögonfärg har du? Ljusblåa
11. När vaknade du idag? runt 6.30 var vi vakna
12. Vilken är din favoritjulsång? "So this is christmas"-Beatles
13. Vilken är din favoritplats? Hemma, helt klart! Sängen kanske?
14. Vilken plats gillar du minst? Plats o plats jag hatar att vara inne i ett flygpalan , fy för flygplan!
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis här på jorden, barnen är ju tonåringar då, ha ha
16. Vad skrämde dig om natten som barn? att sova ensam, sov mellan mina föräldrar till jag blev 12 typ
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? kommer inte ihåg, var nog åt Kellie
18. Hur stor är din säng? 180 o det är förlitet när man har två barn emellan sig (oftast)
19. Har du stationär dator eller bärbar? Både och använder mest den stationära för internetet är snabbare på den
20. Sover du med eller utan kläder på dig? med kläder!
21. Hur många kuddar har du i sängen? ca 4 st
22. Vilka länder har du besökt? Sverige, Danmark, Tyskland, Belgien, Spanien, Portugal, Grekland, Kanarie öarna räknas de?
23. Vilka städer/samhällen har du bott på? Göteborg och Härryda
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor i alla lägen!
25. Är du social? Lite lagom , beror på är inte jätte öppen av mig!
26. Vilken är din favoritglass? Sia glass (hasselnöt) mmmm
27. Har du nån favoritefterrätt? många , många men ska jag säga nåt så är det nog molotof (en portugisisk efterätt)
28. Tycker du om kinamat? Ja men föredrar thaimat mer
29. Gillar du kaffe? Ja i alla former
30. Vad dricker du till frukost? Kaffe !
31. Sover du på nån särskild sida? Nej! ¨bara så nära kanten som möjligt!
32. Kan du spela poker? Nej!
33. Tycker du om att mysa/kela? Är inte jätte kelig av mig, men klart jag gillar det
34. Är du en beroende människa? Beroende av kaffe och internet
35. Känner du nån med samma födelsedag som du själv? Faktiskt inte , men nära på
36. Vill du ha barn? Jag har ju tre och dem vill jag ha men inte fler!
37. Kan du några andra språk än svenska? Väldigt dålig engelska
38. Har du nånsin åkt ambulans? Ja första gången var i Portugal andra gången här hemma, båda gångerna var det pga ordentliga magsmärtor!
39. Föredrar du havet eller bassäng? Jag gillar mest bassäng
40. Vad spenderar du helst pengar på ? Barnkläder och inredning
41. Äger du dyrbara smycken? Ja lite !
42. Vilka är dina favoritprogram på TV ? House,efterlyst, insider, lets dance tittar mest på tv4 fakta
43. Kan du rulla med tungan? Nej
44. Vem är den roligaste du känner? Vet faktiskt inte
45. Sover du med gosedjur? nej har aldrig gjort
46. Vad har du för ringsignal? Britney Spears -pies of me (eller vad den heter?)
47. Har du kvar några kläder från när du var liten? Ja, några stycken!
48. Hund eller katt? Nej, gillar inte djur
49. Flirtar du ofta? Nej sällan
50. Kan du byta olja på bilen? Ja , skulle nog fixa det!
51. Har du fått fortkörningsböter nån gång? Inte än så länge, det är sambon som står för dem kostnaderna, ha ha!!
52. Vilken var den senaste boken du läste? "Tisdagarna med Morrie" läste den när jag gick i skolan sist!
53. Vilken är den bästa bok du läst? Vet ej
54. Prenumerar du på nån tidning? Ja, "Mama"
55. Brukar du dansa i bilen? Nej men sjunga
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? "Bandit"
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minnes lista, glömmer allt nu förtiden
58. När var du i kyrkan senast? Naimis begravning
59. Vilken var din bästa lärare i högstadiet? Hade många bra, Ola Westerlund
60. Hur länge har du tältat som längst? 2 nätter, kommer aldrig göra om det, Hatar att tälta!

Varsågoda att kopiera !! tack Li

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du gjorde detta oxå, detta ärsån där fakta som man aldrig få reda på annars!!!! Ha en bra dag!! Vi ska hämta Robin idad så Teo är helt överlycklig!!!!!