lördag 3 januari 2009

Tyst i huset!!

Kellie sover nu igen och Mike ligger i soffan och ser på TV...Hur ska denna dagen bli? Kellie brukar normalt sova sin första middagstur runt 10 och jag är sån som behöver 8 helst 9 timmars sömn för att vara "normalt fungerande" i natt har jag bara sovit 6 timmar ca men det får gå , just nu känner jag mig hyffsat pigg är inne på min tredje kopp kaffe redan... Ronny ska ta med pojkarna på bio idag och se "madagaskar 2" har jag för mig?? Senare idag tänkte jag ta mig en sväng ut till bäckebol och se om jag hittar nåt fint till hemmet på "inside home" jag fick presentkort där av Ronny i julklapp... Det är så tyst och fridfullt här hemma nu , måste njuta av tystnaden nu!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

NJUT för guds skull!!!! Kan tänka mig med 3 barn i huset så finns det inte så mkt tid över till att njuta av tystnaden i alla fall :)